Повернення товару
Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу семи днів.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення та повної комплектації товару.
Що робити, якщо я хочу повернуті чи обміняти товар
Діяти потрібно наступним чином:
- Зв'язатися з менеджером по телефону або в месенджері де ви робили замовлення;
- Згідно інструкцій менеджера відправити товар назад в магазин.
- Після отримання та вивчення товару в магазині з вами зв'яжеться менеджер, уточнивши питання обміну або повернення вартості. Будь-яка відправка нового товару з боку магазин «ukrarmor» можлива лише після отримання товару що не підійшов працівниками магазину.
У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?
Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:
- порушена цілісність гарантійних пломб, фірмової упаковки і т.п .;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.
Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну, відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»:
- рукавиці;
- натільна білизна - термобілизна;
- шкарпетки;
- шапки та головні убори;
- товари, що були у вжитку.
Зверніть увагу!
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.
У разі якщо повернення посилки сталося з вини магазину, а саме:
- товар не відповідає опису на сайті магазину;
- код отриманого товару не відповідає коду замовленого товару;
- бракований товар.
*в такому разі ми відшкодуємо Вам вартість пересилки.